Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Ayvalıkgücü taraftarından BŞB Başkanı Akın’a ‘tribüne gel’ çağrısı

TFF 3

Haber Giriş Tarihi: 29.04.2024 20:26
Haber Güncellenme Tarihi: 29.04.2024 20:26
Kaynak: İHA
Ayvalıkgücü taraftarından BŞB Başkanı Akın’a ‘tribüne gel’ çağrısı

Lig’de 1. Grubu 3. sırada tamamlayan Ayvalıkgücü Belediyesporlu taraftarlar, 2. Lige yükselebilmek için oynayacağı ilk play off karşılaşmasında Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın’ı kırmızı-beyazlı takımı desteklemek için tribünlere davet etti.

Ayvalıkgücü Belediyespor’un tribün lideri konumunda olan ve geçtiğimiz yıl dernekleşerek tek çatı altında toplanan Ayvalıklı 10’lar Taraftar Derneği Başkanı Ergün Kocaman; yaptığı açıklamada, 2. Lige yükselebilmek için Edirne Spor ile yapacakları ilk play off karşılaşmasının kendileri için son derece önemli bir viraj olduğunu vurguladı.

Edirne Spor ile oynanacak maçın Ayvalıkgücü Belediyespor için tarihi bir karşılaşma olduğunun altını çizen Ergün Kocaman, “ Bu sebeple de, 2 Mayıs Perşembe günü saat 16.00 da sahamız Hüsnü Uğural Stadyumu’nda oynayacağımız Ayvalıkgücü Belediyespor’umuz için son derece hayati önem taşıyan bu karşılaşmaya; tüm halkımızı, Ayvalık ve körfezdeki spor kulüplerini, futbolcularını, yöneticilerini, Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Ahmet Akın’ı, milletvekillerimizi ve meclis üyelerini kırmızı-beyazlı takımımıza destek ve birlik olmaya davet ediyoruz” dedi.

Kaynak: İHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)

BENZER İÇERİKLER

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.