Elazığ’da jandarma ekiplerince düzenlenen operasyonda 30 kilogram salep bitkisine el konuldu
Haber Giriş Tarihi: 30.04.2024 19:51
Haber Güncellenme Tarihi: 30.04.2024 19:51
Kaynak:
İHA
2 şahsa ‘Biyolojik çeşitliliği tahrip etme’ suçundan idari para cezası kesildi.
Elazığ İl Jandarma Komutanlığı, Arıcak İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerince icra edilen önleyici kolluk devriye faaliyeti esnasında C.D. ve Ş.D. isimli şahısların salep bitkisi topladıkları tespit edildi. Yapılan çalışmada topladıkları 30 kilogram salep bitkisine el konuldu. Salep bitkisi, Elazığ Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğüne teslim edilmek üzere muhafaza altına alınırken, şahıslara "Biyolojik çeşitliliği tahrip etme" suçundan idari para cezası uygulandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Elazığ’da 30 kilogram salep bitkisi ele geçirildi
Elazığ’da jandarma ekiplerince düzenlenen operasyonda 30 kilogram salep bitkisine el konuldu
2 şahsa ‘Biyolojik çeşitliliği tahrip etme’ suçundan idari para cezası kesildi.
Elazığ İl Jandarma Komutanlığı, Arıcak İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerince icra edilen önleyici kolluk devriye faaliyeti esnasında C.D. ve Ş.D. isimli şahısların salep bitkisi topladıkları tespit edildi. Yapılan çalışmada topladıkları 30 kilogram salep bitkisine el konuldu. Salep bitkisi, Elazığ Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğüne teslim edilmek üzere muhafaza altına alınırken, şahıslara "Biyolojik çeşitliliği tahrip etme" suçundan idari para cezası uygulandı.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
BENZER İÇERİKLER