Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Göztepe’nin taraftarsız son maçı

Göztepe, Spor Toto 1

Haber Giriş Tarihi: 26.01.2023 11:46
Haber Güncellenme Tarihi: 26.01.2023 11:46
Kaynak: İHA
Göztepe’nin taraftarsız son maçı

Lig’in 22. haftasında play-off hattının son basamağında yer alan Bandırmaspor’u, Gürsel Aksel Stadyumu’nda konuk edecek. Sarı-kırmızılılar, böylece taraftarından yoksun son iç saha maçına çıkmış olacak.

Spor Toto 1. Lig’de play-off mücadelesi veren Göztepe, gözünü ligin 22. haftasında oynayacağı Bandırmaspor müsabakasına çevirdi. Geçtiğimiz hafta deplasmanda oynadığı Erzurumspor FK maçını kazanan sarı-kırmızılı ekip, play-off için iddialı bir konuma geldi. İzmir temsilcisi, play-off hattının son 3 basamağında bulunan Pendikspor, Çaykur Rizespor ve Bandırmaspor ile arasında sadece 7 puanlık bir fark bulunuyor. Sarı-kırmızılılar, Balıkesir temsilcisini yarın Gürsel Aksel Stadyumu’nda saat 20.00’de konuk edecek. Öte yandan Bandırmaspor karşılaşması, Göztepe’nin evinde oynayacağı son seyircisiz müsabaka olacak.

Kaynak: İHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)

BENZER İÇERİKLER

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.