Osmanlı Ocakları, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı Söğüt’te ‘Kefenli liderin kefenli askerleriyiz’ pankartıyla karşıladı
Osmanlı Ocakları, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı Söğüt’te ‘Kefenli liderin kefenli askerleriyiz’ pankartıyla karşıladı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, altın madeni tesisi ve toplu açılış törenleri için geldiği Bilecik’in Söğüt ilçesinde Osmanlı Ocakları Genel Başkanı Kadir Canpolat ve teşkilat mensupları tarafından ‘Kefenli liderin kefenli askerleriyiz’ pankartıyla karşılandı
Haber Giriş Tarihi: 27.01.2023 21:01
Haber Güncellenme Tarihi: 27.01.2023 21:01
Kaynak:
İHA
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, altın madeni tesisi ve toplu açılış törenleri için geldiği Bilecik’in Söğüt ilçesinde Osmanlı Ocakları Genel Başkanı Kadir Canpolat ve teşkilat mensupları tarafından ‘Kefenli liderin kefenli askerleriyiz’ pankartıyla karşılandı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, cumhurbaşkanlığı döneminde ilk kez geldiği Bilecik’te ziyaretlerine Söğüt ilçesinde başladı. Cuma namazını Ertuğrul Gazi Camii’nde kılan Cumhurbaşkanı Erdoğan, namazın ardından Ertuğrul Gazi Türbesi’ni ziyaret etti. Bilecik’in Söğüt ilçesinde Gübretaş’a ait maden tesisinin açılışını yaparak ilk külçe altını döken Erdoğan’ı tören alanlarında Osmanlı Ocakları mensupları pankartlarla karşıladı.
Osmanlı Ocakları teşkilatlarının Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın tüm programlarına katılmayı ve desteklemeye özen gösterdiklerini bildiren Genel Başkan Kadir Canpolat, Söğüt’te de Kayı Boyu Derneği başkanı ile birlikte karşılama programı düzenlediklerini belirterek, "Osmanlı Ocakları ‘Kefenli liderin kefenli askerleriyiz’ sloganlarıyla birlikte pankart açarak Türkiye’nin her yerinde sayın Cumhurbaşkanımızı desteklemeye devam ediyoruz. Pankart açıp karşılayarak desteğimizi ve sevgimizi bir kez daha gösterdik ”dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Osmanlı Ocakları, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı Söğüt’te ‘Kefenli liderin kefenli askerleriyiz’ pankartıyla karşıladı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, altın madeni tesisi ve toplu açılış törenleri için geldiği Bilecik’in Söğüt ilçesinde Osmanlı Ocakları Genel Başkanı Kadir Canpolat ve teşkilat mensupları tarafından ‘Kefenli liderin kefenli askerleriyiz’ pankartıyla karşılandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, altın madeni tesisi ve toplu açılış törenleri için geldiği Bilecik’in Söğüt ilçesinde Osmanlı Ocakları Genel Başkanı Kadir Canpolat ve teşkilat mensupları tarafından ‘Kefenli liderin kefenli askerleriyiz’ pankartıyla karşılandı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, cumhurbaşkanlığı döneminde ilk kez geldiği Bilecik’te ziyaretlerine Söğüt ilçesinde başladı. Cuma namazını Ertuğrul Gazi Camii’nde kılan Cumhurbaşkanı Erdoğan, namazın ardından Ertuğrul Gazi Türbesi’ni ziyaret etti. Bilecik’in Söğüt ilçesinde Gübretaş’a ait maden tesisinin açılışını yaparak ilk külçe altını döken Erdoğan’ı tören alanlarında Osmanlı Ocakları mensupları pankartlarla karşıladı.
Osmanlı Ocakları teşkilatlarının Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın tüm programlarına katılmayı ve desteklemeye özen gösterdiklerini bildiren Genel Başkan Kadir Canpolat, Söğüt’te de Kayı Boyu Derneği başkanı ile birlikte karşılama programı düzenlediklerini belirterek, "Osmanlı Ocakları ‘Kefenli liderin kefenli askerleriyiz’ sloganlarıyla birlikte pankart açarak Türkiye’nin her yerinde sayın Cumhurbaşkanımızı desteklemeye devam ediyoruz. Pankart açıp karşılayarak desteğimizi ve sevgimizi bir kez daha gösterdik ”dedi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
BENZER İÇERİKLER