Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. Kulübü sporcuları, Kocaeli-Gebze’de yapılan ‘Gebze MTB Cup C3’ yarışlarından üç madalya ile döndü.
Bisiklet sporunda son dönemde yaptığı önemli yatırımlar ile dikkat çeken Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. bu yatırımların meyvelerini almaya başladı. Kocaeli-Gebze’de yapılan ‘Gebze MTB Cup C3’ yarışlarında Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. Kulübü sporcularından U17 Erkekler kategorisinde Muhammet Mustafa Sandık ikinci, U15 Erkekler kategorisinde Aybars Tuncel ikinci ve Genç Kadınlar kategorisinde Ayça Erdoğan ise üçüncü oldu.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç sporcuları ve antrenör Cemal Kuş’u tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Spor A.Ş. sporcularından MTB Cup C3’te 3 madalya
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. Kulübü sporcuları, Kocaeli-Gebze’de yapılan ‘Gebze MTB Cup C3’ yarışlarından üç madalya ile döndü.
Bisiklet sporunda son dönemde yaptığı önemli yatırımlar ile dikkat çeken Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. bu yatırımların meyvelerini almaya başladı. Kocaeli-Gebze’de yapılan ‘Gebze MTB Cup C3’ yarışlarında Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. Kulübü sporcularından U17 Erkekler kategorisinde Muhammet Mustafa Sandık ikinci, U15 Erkekler kategorisinde Aybars Tuncel ikinci ve Genç Kadınlar kategorisinde Ayça Erdoğan ise üçüncü oldu.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç sporcuları ve antrenör Cemal Kuş’u tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
BENZER İÇERİKLER